Czasy, gdy przelew był jedyną formą płatności, już dawno minęły. Sklepy e-commerce prześcigają się w oferowaniu nowych rozwiązań płatniczych, co zdecydowanie zwiększa konkurencyjność ich oferty. Im więcej możliwości, tym większa szansa, że klient sfinalizuje transakcję – dlatego tak ważne jest rozwijanie tego aspektu biznesu. Przeglądając najpopularniejsze platformy zakupowe można zauważyć, że oferują one szeroki przekrój opcji. Jeśli chcesz rozwijać wizerunek witryny e-commerce, który idzie w parze z najnowszymi trendami, warto zdecydować się na ich wprowadzenie.
Rodzaje płatności w e-commerce – jakie można wyróżnić?
Płatność kartą i szybkie przelewy wciąż stanowią pierwszy wybór sklepów e-commerce. Niemniej, coraz większą popularnością cieszą się również inne formy, które gwarantują im większy komfort czy bezpieczeństwo transakcji. Co do nich należy?
- Płatności BLIK-iem,
- Płatności za pośrednictwem portfela elektronicznego,
- Płatności odroczone,
- Płatności rozłożone na raty.
Płatność portfelami elektronicznymi pokroju PayPal jest coraz bardziej pożądaną opcją płatności, której wciąż często na platformach brakuje. Warto rozważyć jej wprowadzenie – integracja z platformą płatniczą jest bardzo łatwa. Więcej dowiesz się na https://www.przelewy24.pl/.
Płatności odroczone i płatności na raty – na czym polegają?
Odroczone formy płatności cieszą się coraz większą popularnością ze względu na możliwość odłożenia płatności w czasie bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Z kolei płatność w ratach 0% to niezwykle atrakcyjna opcja dla klientów, którą zarządzający biznesami e-commerce często wykorzystują w charakterze ,,wabika”.
Chcesz wiedzieć więcej zadaj pytanie na czacie lub wyślij formularz